A szépségiparban viszonylag ritka, hogy 50 feletti nőket szerepeltessenek a reklámokban, a legtöbb márka a fiatalokra koncentrál. De a legnagyobb vásárlóerővel rendelkező korosztály lassan helyet kap az asztalnál.
Isabella Rossellini színésznő, modell, filmrendező 30 évesen, 1982-ben lett a Lancôme arca. Először. 1990-ben piacra dobta a Lancome a Trésor Eau de Parfum-öt, Rossellini a termék fejlesztési folyamatában is részt vett. Az illatnak három különböző verziója volt, és a piackutatások szerint mindannyian egyformán jól teljesítettek. Végül Isabella választotta ki a befutót, amely évtizedek óta népszerű.
42 évesen közölték vele, hogy már öreg ahhoz, hogy a márka arca legyen.
"Azt mondták nekem, hogy a reklámok a nők álmait jelentik, nem pedig a valóságot, és hogy a nők arról álmodoznak, hogy fiatalok maradjanak. Tehát mennem kellett. Nagyon igazságtalan volt. " - nyilatkozta.
2018-ban, több mint 20 évvel később, új szelek fújdogáltak és a Lancôme igazgatónője, Françoise Lehmann visszahívta az akkor 63 éves Rossellinit, és megtette a Rénergie Multi-Glow arcává, amely a korosztályának megfelelő nők igényeit célozza meg.
"A nők evolúciója most a legerősebb. Ebben a században születni volt a legjobb. Nyolcvan éve a nőknek nem lehetett bankszámlájuk, munkahelyük, fogamzásgátlójuk, és semmilyen joguk sem volt. 42 éves koromban elvesztettem a szerződést, és 63 évesen visszakaptam. Mondták, hogy a nevem még mindig felmerül a piackutatás során. És most megint új vagyok! És valljuk be, nagyon kevés az olyan 64 éves, aki kozmetikai céget képvisel."
A szerződés azóta is tart.
Az amerikai Harper's Bazaar májusi számában láthatjuk ezeket a szuper képeket róla.
Bình luận